מאת: ניב
י"א שבט  ה'תשפ"ב  02:57 

שאלה ותשובה הזויה - היחס לראי"ה קוק


שנים רבות לא נכנסתי לאתר ושמח לראות שהוא עדין קיים.
באתר של ישיבת אור וישועה (חיפה) נתקלתי בשאלה (תחת הקטגוריה 'אמונה') כיצד ניתן להגיד שנפסקה הלכה כראי"ה קוק הרי הוא היה יחיד מול רבים. התשובה מחולקת לארבעה סעיפים: א. רוב גדולי התורה דאז וימינו העריכו אותו (מסכת ערכין שנו כאן...) ופסקו כדבריו. ב. הרשז"א והרי"ש אלישיב זצוק"ל שניהם למדו וזכו לתורתם בזכות האזנה מתחת לחלון הרב קוק והחשיבו עצמם תלמידיו (?). ג. הרי"ש אלישיב החשיב את ספר "אורות התורה" לכלכך גדול שבזכותו זכה לדעת תורה ברמה שלו. ד. גדול רבני הציבור החרדי החזון אי"ש זצוק"ל פנה לרב קוק בתואר מרן. 
על הסעייפם א, ד כבר דובר רבות באתר, אך לתימה לי טענות כאלה בסעיפים ב, ג (אעפ"י שאין בהם מאומה שכן מדובר בדיון מחשבתי והלכתי ולא ביחס לגדולתו בתורה של הראי"ה קוק או הערכה אליו. בדיוק -להבדיל- שאף אחד לא חשב שירבעם בן נבט לא גדול בתורה ועדין "זכה" להיות האנטיתיזה למשה רבנו; משה רבנו מזכה הרבים וירבעם בן נבט מכשיל הרבים! ועוד, ממתי מכריעים הלכה כיחיד ביחס לרבים רק לפי גודל האדם התורני? אדרבה, אם כבר, בגלל מידות טובות; הבת קול גלתה לנו שנפסקה הלכה כבית הלל כיון שהיו שונים דברי חבריהם לפניהם נוחים בהלכה וענוותנים. הבית יוסף ייסד פסיקותיו כידוע על שלושה מורי הוראה. הרמ"א תר בדרך כלל לפחות אחרי שני פוסקים. הביאו שם באתר הנ"ל ראיה מוזרה מתנורו של עכנאי - גם לא מובנת הדוגמה, אדרבה אפכא מסתברא; עם כל גדולתו של רבי אליעזר הגדול לא נפסקה הלכה כמותו) ואשמח לדעת האם; א. הן טענות ידועות מצד רבני הצ"ד? ב. האם יש בהן ממש? שוב, השאלה על עצם הדברים שכתבו ורצוני לדעת האם יש בהם מן האמת (אשמח לדעת שיהודי לא כתב תשובה שקרית -לפחות לא במודע- באתר של ישיבה גבוהה...) כי מבחינתי לא מעלה ולא מוריד מאומה בדבר גדולת הראי"ה קוק או אם הלכה כדבריו (מה שברור שלא מתוך העובדה ששום גדול בתורה אשכנזי/ספרדי/תימני לא חינך לשיטתו ודרכו) כי לא על זה הדיון לא באתר ולא בספרי דת הציונות בכלל. 
בברכה, 
י"ז שבט  ה'תשפ"ב  23:35 

כשהשורש הוא שקר וזיוף...


אז גם התולדות מוכרחות להיות שקר וזיוף. אלא שממשיכי דרכו האפיקורסית הזייפנית והשקרית של הר' קוק הגדילו לעשות שלא רק שתשובותיהם לשאלות ב"אמונה" וב"הלכה" הן שקר וזיוף אלא שהזיוף והשקר בולטים גם בשאלות...
בעצם השאלה "כיצד ניתן להגיד שנפסקה הלכה כראי"ה קוק" מונח שקר וזיוף המטעים את הקורא לחשוב כי היתה כאן מחלוקת הלכתית (מה שהופך מיידית את דברי הר' קוק לדברים המבוססים על ההלכה לא פחות מדברי הרבים שחלקו עליו וכאילו כל השאלה כאן היא רק לגבי יחיד מול רבים ולא על עצם הלגיטימיות של הדברים) כשהאמת היא הפוכה לגמרי שכן כל משנתו של הר' קוק לא מבוססת על שום מקור הלכתי ובכל כתביו המחשבתיים אין ולו הפניה למקור הלכתי אחד ממנו שאב את הדברים, ואת המקור לדמיונותיו הכוזבים והאפיקורסיים אפשר למצוא באופן חלקי או יותר מחלקי בכתביהם של גדולי המומרים והאפיקורסים של דורו ושל הדורות שקדמו לו (ולא בכדי, הצמא הגדול לדבריו ולכתביו הוא בקרב לומדי הפילוסופיה  המוצאים ענין בהשוואת דבריו לדברי האפיקורסים בדורו ולפני כן). הסיפורים על מרן הגרש"ז אויערבך ומרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל (סעיפים ב' וג' לתשובה) לא היו ולא נבראו ולא נשמעו מעולם מפי איזה תלמיד שלהם או מבני משפחתם. לגבי דבריך בסיום לא מדובר בישיבה גבוהה מדובר בעוד בית מינות שממשיך את מסורת השקר והזיוף מבית רבם הראי"ה, בנו הרצי"ה ותלמידיהם שכל דבריהם מיוסדים על שקר וזיוף המוצגים לתלמידיהם השבויים בידם בעטיפה חיצונית שקרית ומזוייפת כמו "מחלוקת הלכתית", "אמונה" ושאר עטיפות לבל ירגישו בעובדה הפשוטה שכל משנתם של רבותיהם אין לה מקור שורש וענף במקורות היהדות וכי מה שמשווקים להם כ"אמונה" אינו אלא כפירה ומה שמשווקים להם כ"פסיקת הלכה" אינו אלא מרידה בהלכה המסורה לנו מדורי דורות באמצעות אימוץ דעות אפיקורסיות של גדולי המומרים ופורקי העול של תקופתם.
מאת: ש מהדרום
י"ז שבט  ה'תשפ"ב  06:12 

מתחת לחלונו של הר' קוק?


לא ידעתי שאוהל שרה
[ביהכנ"ס בו למד הגרי"ש עשרות שנים]
נמצא מתחת חלון ביתו של הר' קוק...
מאת: ג.ש.
י"ח שבט  ה'תשפ"ב  07:57 

פרשה שקשורה בגרי"ש אלישיב זצ"ל והרבנות..


הנה דברים ידועים שפורסמו בתקשורת רק לפני כ-15 שנים בערך, כולל בכותרת הראשית של העיתון "ידיעות אחרונות" כאשר הגרי"ש זצ"ל הביע שאט נפש מהחלטת משרד הרבנים של קוק לשנות את קביעת שעת המוות (הפלא ופלא). 

מעתה ואילך, החליטו רבני המשרד, תיקבע שעת המוות כשעת הפסקת פעילות המוח ולא כשעת הפסקת פעילות הלב (כפי שקובעת ההלכה). ההחלטה של משרד הרבנים נתקבלה אחרי לחצים של חברי כנסת שביקשו לתת לרופאים בבתי החולים אפשרות ליטול איברים מאלה שעודם בחיים (מבחינה הלכתית ועובדתית) ולעטוף מעשה שהוא לכל הדיעות, רציחה, בירמולקא "הלכתית" של משרד הרבנים (וכאן המקום לציין שהרבנים הינם עובדי מדינה הכפופים להחלטות הכנסת ומקבלים את משכורותיהם ואת תנאיהם מהכנסת, כי ככה ייסד את המשרד הזה קוק שמסר את מפתחות הדת לכופרים ואפיקורסים, מה לעשות...). 

מזה באמת אפשר להסיק שמדובר בהערכה עצומה של הגרי"ש זצ"ל כלפי הר' קוק ומפעל חייו והעיקר: התבטלות בפני משנתו המחשבתית.

כרגיל, הכל טוב ויפה. בשביל מה לתת למציאות עובדתית להפריע לעולם הפנטזיה של "יהודים" ב"ישיבות" של המזרחי.
מאת: חומר למחשבה
י"ח שבט  ה'תשפ"ב  05:21 

התואר הציני "אור וישועה" לבית מינות


הכתובת "העבודה משחררת" בכניסה למחנה ההשמדה אושוויץ פחות צינית מזה.

השם האמיתי לבית מינות מיזרחיסטני זה הינו "חושך והשמדה".

מי שלומד שם הוא אפיקורוס ואינני מבין איזה שייכות יש לו ליהדות... ולא, אין מדובר בתינוקות שנשבו כלל. אנשים שיש להם יכולת לברר את האמת ושמעו כולם בוודאי על הספר "ויואל משה". אלא מאי ? אין להם רצון לברר, מכיוון שאז יצטרכו לוותר על מנעמי החיים כמו כסף, קריירה, כבוד, שררה, חברים וכד'.

וגם איך אפשר לצפות מאפיקורוס לא לשקר במודע. אנשים שלא די להם שאינם מאמינים בהשגחת ה' וקוראים להשקפת עולם אפיקורסית בשם "אור וישועה", אלא עוד הגדילו לעשות ומזייפים עובדות היסטוריות מתי שבא להם !